Πώς να εξηγήσουμε -ή απλώς να προσπαθήσουμε να κατανοήσουμε– αυτό που συμβαίνει στις Ηνωμένες Πολιτείες; Πώς μπορούμε να εξηγήσουμε το φαινομενικά ανεξήγητο γεγονός ότι το έθνος, που μέχρι πρόσφατα κυριαρχούσε στον κόσμο, κυβερνιόταν και συνεχίζει να κυβερνάται την τελευταία δεκαετία από έναν, τεχνικά μιλώντας, τρελό πρόεδρο; Ίσως η μόνη πιθανή απάντηση να είναι ότι οι Ηνωμένες Πολιτείες βρίσκονται σε μια ιστορική κατάσταση για την οποία μόνο η άνοια να είναι κατάλληλη. Όταν μια χώρα φτάνει στο τελικό στάδιο της πνευματικής κατάρρευσης, δεν υπάρχει καμία λογική απόφαση για την αντιμετώπισή της. Το μόνο που μπορεί να συμβεί είναι η επιτάχυνση με κάθε μέσο της τώρα πια αναπόφευκτης κατάρρευσης και η άνοια -πραγματική ή προσομοιωμένη- είναι σίγουρα το πιο κατάλληλο όργανο διακυβέρνησης σε αυτή την κατεύθυνση.
Ως πιστός υπήκοος των Ηνωμένων
Πολιτειών και η Ευρώπη αυτοκαταστρέφεται και, όπως εκείνες, μοιάζει να
βυθίζεται στην άνοια. Το αν ορισμένα ευρωπαϊκά κράτη μπορέσουν να σταματήσουν στο
χείλος της αβύσσου ή αν θα πέσουν σε αυτή μαζί με τον άθλιο και παράνομο
οργανισμό που αποκαλείται Ευρωπαϊκή Κοινότητα, είναι κάτι που τα επόμενα χρόνια
θα μας επιτρέψουν να δούμε.
15 Ιουνίου 2026

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου